Let angels guide you on your lofty quest.

Jag funderade på att åka till Sätra Äng idag... sitta på bergen vid vattnet eller på bryggan och läsa ut min bok. Men jag tänkte... nej, jag läser ut den här hemma i stället. Varför ska jag sitta där om jag ändå bara sitter alldeles ensam? Dit kan jag ju lika gärna åka med någon annan, vem det nu skulle kunna tänkas vara.
   Så jag sätter mig i stället i soffan. Skulle vara skönt att sitta ute men, jag har inget att sitta på där. En trästol då kanske. Solstolen står nere i tvättstugan, jag gick ner och tittade på den. Att jag skulle orka bära upp den kan jag ju drömma vidare om! Mamma och Jenny som är här jobbar så... dem kan jag kanske inte riktigt störa när det gäller en solstol.



Nu har jag bara lite mer än hundra sidor kvar, och boken är på 555 sidor! Varför ska jag alltid läsa ut de bästa böckerna så fort? Då tar de ju slut så fort! Jag får väl ta och läsa om I Cirkelns Mitt och Gåtornas Palats också, och kanske da Vincikoden... om jag orkar.
   Någon som kan se vad det står?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!

Haha, jag såg ett South Park-avsnitt igår där de parodierade (?) da Vinci-koden. Det var så jävla kul! Det gick typ ut på att Jesus hade utsett en kanin till att vara påve, och att EGENTLIGEN så var Petrus (?) en kanin, och alla försökte dölja det. Låter skumt, men jag skrattade hela tiden.



Nej, jag glömde min mobil hemma :D tja, jag skulle kunna kolla med mamma/pappa, om det inte är för sent, alltså.

Saknar dig, kram!

Mimmi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback