One day the sun will come out.

Nu har jag fixat så jag har Tele2 Comviq Kompis! Det visade sig att den mobilen jag har var låst till Telia så pappa och jag fick åka till Täby Centrum och Telias affär för att låsa upp den. Först verkade allt fungera och vi skulle precis betala 300 kronor för upplåsningen när jag sa "ska det vara så här?". Haha, direkt när man satte på mobilen kom det upp något om att ett SMS skickades och sedan när det var skickat kom man in på mobilen men man kunde inte trycka på några knappar.
   Om man i stället avbröt SMS:et funkade allt som vanligt sen. Så eftersom det blev något litet fel på mobilen efter att de hade låst upp den fick vi allt gratis! Och jag som aldrig ens stänger av min mobil kommer nog inte märka något över huvud taget. Jag har redan publicerat mitt nya nummer här innan men jag tänkte göra det igen med tanke på att nu har jag det numret. 

I morgon åker jag till Åre också... Jag tror i alla fall att Mimmi ska med så det kommer bli roligare då! Eller, hon ska följa med, men hon är bara väldigt seg på att svara på mina sms, haha. Så jag kommer ta ledigt från skolan på fredag och från PT'n. Men vi ska inte göra så mycket viktigt på fredag... hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback