When I stare in your eyes I see the image of God.

Hemma från Åre igen. Det var kul! Speciellt när Mimmi kunde följa med. Jag kan inte säga att jag är någon storåkare och jag är definitivt världens fegaste i backarna. Men det var fortfarande kul. När Mimmi och jag var tvungna att släppa ankarliften till exempel och missade den flera gånger efter, haha! Och den extremt konstiga tvåsittliften. Och att allting i Åre heter något med Åre- i början, allt! Och Olle Oljud, hahaha!
   Det var ganska jobbigt att åka bil åtta timmar upp och åtta timmar ner, men som tur var kunde vi liva upp stämningen med lite härlig musik. Och en full påse med lite smått och gott från Hemköp. Paketet med druvorna var min favorit, hihi.

Eftersom jag inte kunde ta med systemkameran i backarna så blev det inte så många bilder. Men jag försökte i alla fall ta några så jag skulle kunna lägga ut några här åt er. :D Hotellet med den röda skylten på tredje bilden är vårt hotell förresten.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback