You hate the way your life turned out to be.

Jag måste erkänna att jag aldrig riktigt gillat Simple Plan. Tycker inte ni också att de är lite töntiga, och Pierres röst är lite för ljus? Jag vet att jag såg dem på Halloween förra året, men då var de faktiskt väldigt bra! Men i alla fall, även om jag inte gillar dem så jätte- mycket, finns det ändå två låtar av dem som liksom har etsat sig fast. Och nej, det är inte Untitled som jag lyssnade på fyrtio gånger i rad ett tag sedan, haha!
   Det är No Love och Perfect. Texterna är så himla fina... och ja, jag vet inte riktigt varför men jag gillar dem bara! Jag låg och tänkte på det igår när jag lyssnade på musik i sängen. Jag la mig vid tolv ungefär och stängde inte av iPoden förrän två, hehe, men det är ju faktiskt lov.
   Nu ska jag snart ta mig till Mörby Centrum tror jag för att hämta ut en bok på biblioteket och kanske köpa något mer, vi får se. Jag bad mamma köpa strumpor åt mig förut när hon skulle åka till Täby så... vi får väl se om hon kommer hem med några eller om jag måste köpa dem själv.

There's only lies, there's only fears
There's only pain, there is no love here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback