Give me complete control.

Så är man tillbaka igen då, det gick ganska fort. Jag hittade en del fina grejer faktiskt! Fast det var inte så mycket av dem som jag köpte, jag tänkte fråga mamma om jag kan få något jobb så att jag kan tjäna ihop lite pengar. Jag kan ju inte använda upp alla pengar, då har jag inga kvar till tågbiljetten som måste köpas snart!
   Jag tänkte visa vilka grejer det var jag hittade men då visar det sig att nästan inget av det jag kollade på finns på affärernas hemsidor! H&M och Åhléns. Men jag hittade i alla fall en bikiniöverdel som var superfin. Det fanns en ungefär likadan i marinblått med vita prickar på med som jag också vill köpa, när jag får pengar.


Och så fanns det en helt underbart fin väska på Åhléns som jag bara måste köpa när jag får pengar! Haha, jag vet... jag kanske låter galen. Men det var verkligen en sån väska som jag alltid har velat ha, och den var inte så jättedyr heller. Så nu har jag en mindre lista på saker jag måste spara till: Stativ, väska, tågbiljett, bikinis... och Muse så klart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback