We finish and wish we could start again.

Nu när skolan har börjat kommer det kanske synas lite på bloggen igen också. Jag kommer inte direkt ha tid att skriva fem-sex inlägg om dagen som jag gjorde förra veckan, men det var mest för att jag inte hade så mycket att syssla med. Och sen är det ju alltid lika kul att skriva blogg tycker jag! Det känns kul att om fem år kan jag sitta här och läsa vad jag skrev när jag var tretton, fjorton och femton. Och när jag var sexton, sjutton, arton and so on.
   Dagens skoldag var väldigt bra tykcer jag. Vi hade bara fyra lektioner och en av dem matte, så det blir nästan som tre. På alla mattelektioner sitter jag bara där och gör uppgift efter uppgift samtidigt som jag lyssnar på musik. Mycket mysigt faktiskt.




Our skin tears away as our memories fade with age
and we don't even know until it's gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback