Won't you take me where the street lights glow?

Ända sedan jag fick min elgitarr i julas har jag spelat ett intro till en låt och verkligen inte kommit på vilken låt det var! Introt var C + Cmaj + något ackord jag aldrig riktigt kunde lista ut + C. Och nu äntligen har jag kommit på vilken låt det är! Jag satt och nynnade på melodin och sedan när jag kom till refrängen kom bara texten fram!
   Låten jag tänkte på var Kiss Me med Sixpence None The Richer. Alla kommer känna igen den om ni lyssnar på låten. Tänk att jag har spelat det där jädra introt i fyra månader och försökt och försökt komma på vilken låt det var. Jag har frågat jättemånga om de kände igen det men icke... här är låten i alla fall:



Jag håller på att packa till i morgon... jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig. Men nu har jag i alla fall ringt Mimmi och bekräftat att hon ska följa med! Lyckosten slutar klockan ett också... men det är bra, för då slipper hon ta ledigt. :D Nu ska jag fortsätta packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback