You should be the one I'll always love.

Nu har jag läst till sidan 189 i boken och jag orkar inte läsa mer just nu. Så i stället satte jag mig här och upptäckte att nästan ingen är inne på msn! Var är alla?! Så, då bestämde jag mig för att lyssna på HAARP, New Born just nu, och kolla på lite bilder jag har av Muse. Och då hittade jag massor med bilder på Matthew och min absoluta favoritgitarr som står i hans ägo. Den-är-så-jävla-snygg.
   Och sedan kom jag på att det var länge sedan jag faktiskt publicerade något med Muse (där ser man!) så nu kommer det lite bilder på min favoritgitarr! Den svarta, matta giratten. Fan vad jag älskar den... I want it now.







Jag älskar den gitarren. Jag älskar den människan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

det var längesen jag lyssnade på muse nu, eftersom att jag har haft fullt upp hela veckan. jag slår vad om att det skulle bli massa muse-prat o så om jag kunde komma till dej. ja, jag är fortfarande lika förbannad på min förkylning.

well, det var inte det jag skulle säga egentligen, typ :P

men jag kollade på hullabaloo extramaterial i fredags morgon när jag gick upp halv 7.

nu när jag ser dessa underbara bilder på matt så blir jag helt till mej. så fin han är.<333

2009-04-12 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback