Animals and chirldren tell the truth

Haha, jag är så himla bra på att sova vid fel tider. Idag när jag kom hem från skolan och Täby Centrum var jag så trött att när jag skulle läsa lite i soffan slutade det med att jag låg där och sov i en timme. Ögonlocken bara stänger sig och så orkar man inte göra något annat än att bara ligga där. Och sova.

I morgon ska vi bada. BADA! Vi ska ha livräddning på Kvarnparksbadet! För det första, varför i helvete har vi det första veckan då vi inte ens har lektioner?! Och varför utomhus?! Fuck. Nu ska jag snart sova. Eller, läsa då.


Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja, det funkade :D Jag tror att alla kan då, men jag är inte helt säker på om det är fredag till lördag eller lördag till söndag. Om man ska sova över, såklart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback