Dagy NV09d

Hemma från skolan nu. Jag vet inte vad jag ska säga. Min klass verkade ju helt okej och jag kände några. Jag kan ju inte direkt säga att Klara och Ylva är mina bästa vänner men jag känner dem ju i alla fall. Fast jag tror inte riktigt att jag fungerar på samma sätt som dem, om man kan säga så. Vi är inte direkt lika, och inte på det "kompletterande" sättet, utan att vi helt enkelt inte passar ihop. Sedan går Sofia, Otto, Lisa, Agnes och Harald i samma klass, som gick i parallellklasserna, och sen Isak som jag gick med till sexan. Plus runt tjugofem personer till. Vår klass är extremt stor!

Vi fick inte göra så mycket idag så jag har inte så mycket att säga. Vi fick skåp. De stod i ett skyddsrum (!) så det var jättefult där inne! Alla andra skåp står i den vanliga korridoren men våra står i något jävla skyddsrum. What the fuck?! Sedan var de såna här skåp som ser ut som två L, jag fick det övre L'et så jag slipper sätta mig på golvet varje gång jag ska öppna. Dock var mitt hänglås lite för litet så jag måste köpa ett nytt, idag! Mitt nummer är 5045 om någon vill veta.

Sedan fick vi böcker också men eftersom halva min klass hade glömt ta med lappen (inklusive jag) där föräldrar skulle skriva på var det inte så många som fick sina. Och så gick de igenom vad vi ska göra i veckan. Vi ska BADA på onsdag, utomhus! Fy fan. På fredag ska vi inte göra så jätteviktiga saker, träna på att skriva labbrapport och studieteknik tror jag. Eller det kanske är viktigt? Haha! Jag kommer i alla fall inte vara där så det är inget att göra åt.

Lokalerna känns väldigt förvirrande än så länge och jag har inte direkt lärt känna någon än. Eller innan vi började satt jag och pratade med två jättetrevliga tjejer men tyvärr gick de inte i min klass. Synd, de som var så trevliga! I morgon börjar vi kvart över nio och då ska vi ha "sammarbetsövningar". Jippie...
 

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja, jag tror att det är planen. Är du upptagen?

Postat av: mimmi

Haha, just det. Glömde helt bort. Får väl se hur det blir.

2009-08-17 @ 18:30:02
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback