När Teresia är arg kommer flugsmällan fram

Se där, klockan är kvart över ett och jag har faktiskt tagit mig upp och sitter nu helt klar att börja jobba i sängen. (Jag ska alltså inte jobba i sängen). Jag sitter i skräddare (?) och till och med det gör ont, fatta vilken dålig smidighet jag har!

I alla fall, imorse väckte mamma mig vid kvart i elva. Och nej, inte på något trevligt sätt: Hon bankade på dörren för att sedan klampa rakt in (vad fan knackar hon då för?) och säga "nu går du upp så du får någonting gjort idag!". What a lovely mum I've got, huh? Jag som endast hade sovit fem timmar var inte direkt klarvaken då men vad skulle jag göra liksom... Jag tänkte att jag kan ju smygsova lite i soffan när jag låtsas äta frukost och läsa (fast jag åt frukost så klart). Visst, det skulle funkat om det inte var för alla FÖRBANNADE FLUGOR.

Nu var det så jävla många att de inte satt i mitt ansikte, de slogs om att få sitta där. Rakt ovanför min fejja! Bastis ord smittar av sig. Så efter several försök att få bort dem beslöt jag mig för att ta fram flugsmällan och smälla de monstren. På tio minuter dödade jag sexton stycken och ni skulle bara se hur vårt köksgolv ser ut nu! Och som om det inte var nog är det fyra stycken i mitt rum nu... Varför förstår ni inte när jag säger; FUCK OFF?! Nu ska jag jobba.



Finns det något mer irriterande än en sån här liten jävel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback