One day death is gonna conquer me

Som jag skrev tidigare ville jag ju ha en gul kalender från Ordning&Reda men jag gick till två affärer och de sa att den inte fanns, wtf?! Först var jag på Drottninggatan och där sa de att den bara fanns i svart och lila och sedan när jag åkte till Sturegallerian sa de samma sak! Irriterande. Den finns ju för fan på hemsidan.

Sedan efter att ha pratat med Mr. Gösta i tjugo minuter på tunnelbanan om våra förvirrande scheman och individuella val hittade jag en skojig på Åhléns. Eller egentligen är den väldigt tråkig, men man kan göra den skojig! Jag är inte så duktig på att "klottra fint", men jag får väl ta hjälp av andra! Så kan jag titta på det varje dag i skolan!




Det bästa är att det finns plats att skriva på och att det inte är såna där irriternade spalter som det alltid är i alla kalendrar. Kalla den ful, men jag älskar den. :)

Nu sitter jag och lyssnar på Coldplay - LeftRightLeftRightLeft. Jag kan inte fatta att om fem dagar står vi där i massan och väntar på dem. Och lyssnar på White Lies! Och om TRE dagar sitter vi där utanför. Så vi har sett fram emot det, ni vet inte hur mycket! Fast just nu undrar jag var Malin tog vägen... hm... Hon är väl troligtvis med Rafa. ;) <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

ne, jag ska gå täby enskilda :P såg på din face att helen också skulle gå där, vet du vilken inriktning? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback