Situations

Jag kom hem från Malin ett tag sedan (TACK FÖR SKJUTSEN, DET HADE INTE BEHÖVTS) och nu sitter jag och nostalgitittar på videos från Coldplay i Globen förra året. Jag kom just på att jag filmade extremt mycket! Femton låtar filmade jag, alla är inte hela men det är mycket i alla fall! Men vad har jag att sörja för egentligen? Det är bara tolv dagar kvar nu! Och vi ska köa. På trottoaren bredvid vägen, med kartonger och sittunderlag. Och den där roliga matväskan. Och tjugo kilo awesomeness!

Jag har inte så mycket mer att säga idag. Bara att det är Coldplay snart, och att det förmodligen kommer vara det jag pratar mest om de kommande dagarna. Jag tror inte ni kan föreställa er hur sjukt lycklig jag är.

Och, haha, Gösta, jag hade inte FF igår. Jag dygnade! Då måste man underhålla sig med lite random saker för att hålla sig vaken. Men ni är välkomna på FF om ni vill! ;)


Kommentarer
Postat av: tjing

<3

2009-08-10 @ 23:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback