U2

Nu är videorna klara så här kommer lite bilder och självklart mina videor. Kvalitén är inte direkt bra och om man nu vill kolla på bättre videor från konserten finns de på YouTube. Men de här videorna har i alla fall jag filmat från där jag stod! DET VAR UNDERBART.














Scenen kunde byta färg till massa olika färger bara så ni vet, men varje gång jag försökte ta en bild på den när den var röd eller lila osv blev det bara suddigt! Och ser ni alla som viftar med vita saker i publiken på bilderna i början? Det var många fler än jag hade väntat mig! Jag stod lite mobbad uppe på läktaren och tjoade och viftade, men det var kul i alla fall. Det var faktiskt några omkring mig som också viftade vitt!

I början av Where the Streets Have No Name är det en gubbe som pratar på skärmen, det är alltiså inte Bono! Men jag ville filma hela introt (som ni vet att jag älskar) så då kom han med också. NU ÄR DET BARA TVÅ VECKOR TILL COLDPLAY OCH WHITE LIES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback