Sommaren med Göran

Det går inte så fort på YouTube så medan jag väntar kan jag ladda upp lite bilder från i onsdags då mamma och jag gick på bio och såg Sommaren med Göran! Den var faktiskt väldigt bra! Inte direkt någon storfilm men väldigt rolig var den i alla fall. Och det gör det inte direkt tråkigare att alla tre från Hey Baberiba var med i filmen också...

Som ni kanske märker är jag väldigt... hyper idag! Fast egentligen är jag bara det på insidan och inte på utsidan, heh. Jag sitter på min datorstol och ser nog inte så pigg ut. Men jag har i alla fall sovit mer än vanligt och jag är såå glad över att vara hemma. Även om jag nu blir påmind om hur fuckad min dator (kärnkraftverket) är jämfört med lilla... nu kommer jag inte ihåg vad jag döpte honom till! Något på S?






Okej, det tog lika lång tid att ladda upp bilderna eftersom videorna laddades upp samtidigt och då gjorde hela datan seg. Haha, ja jag är lite sur nu. Jag skrek precis "JAG HATAR DEN DÄR DATORN!", men innerst inne älskar jag den nog. När den inte jävlas med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback