Coldplayfan nummer 61 och 61 dagar till Muse, sammanträffande?

Okej jag vet inte hur jag ska säga det här utan att de blir massor av stora bokstäver, hjärtan och utropstecken men jag ska försöka sansa mig. IGÅR VAR DEN BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE. MIN BÄSTA KONSERT SO FAR SOLKLART. Det var så jävla bra, alltihop. Och det var lätt värt 22 timmars väntan. Jag älskar Coldplay. Så är det bara!

Och Gösta, här kommer lite bildbevis på att jag faktiskt var längst fram. Visserligen inte i mitten men jag tyckte vi hade riktigt bra platser i alla fall. Det var ju inte ens trångt! Jag lägger in lite videor senare, det tar ett tag att smälta det här. Den enda låten jag grät på vad The Scientist. SÅ VACKER. När han började spela den var jag den enda som skrek vid oss, haha, det kom som en reflex. Och sedan under själva låten skrek alla utom jag. Bara stod där... fan vad bra det var. Jag kommer aldrig glömma det.

Förresten, de hade världens bästa kösystem! Därav siffrorna på händerna. När vi gick in gick vi in i ordning och alla höll varandra på axlarna och ingen fick släppa förrän ettan kom till staketet. Gissa om det kliade i benen när det var heeelt tomt och man bara väntade på att få springa fram till staketet! Jag vet inte hur det var för de längre bak i kön men så var det i alla fall för oss längst fram.















Det går inte att beskriva, varken med ord eller bilder. Kanske blir det bättre med videor? ;) Men det kommer senare! Och mina videor är inte så bra, så det blir mest andras.


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

haha du har rätt, du stod längst fram ;D

2009-08-23 @ 20:12:45
Postat av: Gösta Bergman

jag tror att du var lite sur innerst inne, eftersom det inte fanns en toalett och du hade sovit i regnet! xD

2009-08-24 @ 06:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback