You number has been called

Som ni kanske förstår blir det lite färre inlägg nu när jag faktiskt har börjat gymnasiet! WOAH. Nej men, det är precis som att börja i skolan som vanligt. Jag har alltid tänkt såhär åh det kommer säkert vara så svårt och annorlunda och jag kommer behöva plugga mycket mer men nu när man väl står här så känns det precis som innan. Man har liksom vuxit upp och är nu redo för att börja på gymnasiet! Visst, vi har inte börjat än, men man får ju en känsla av hur det kommer vara. Och jag tror det kommer gå alldeles utmärkt!

Efter ortoptisten idag (berättar kanske mer om det senare) gick mamma och jag till Akademibokhandeln för att införskaffa nya block och gissa vem vi gick in i där? Inte bokstavligt talat men... ni förstår. Där stod Gösta med sin mamma och valde också ut block, haha! Så efter att ha införskaffat sex block och lite stift är jag nu hemma, ska springa ut och hämta lite hö till marsvinen efter detta.







Fan, jag läste precis på muse.mu och åh vad jag vill vara i Teighnmouth den femte september. Jag gör vad som helst för att teletransporteras dit! Snälla?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej :D Det är roligt på gymnasiet, oroa dig inte :D En annan av Gabys kompisar ska också gå på Coldplay, så jag tror hon flyttar det till veckan efter. Tror du att det funkar då?

Postat av: Sofia

klart jag ska gå :) misstänker att du ska gå? :P jag börjat torsdag :)

2009-08-18 @ 20:27:58
URL: http://s-widegren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback