We don't know or care who's to blame

Hallå allihopa. Nu sitter jag i mitt rum och har precis klätt på mig. Jag tror inte ni är så förvånade längre, va? Jag gick faktiskt upp tio och åt frukost och ringde till tandläkaren (eller de ringde faktiskt till mig) men sedan var jag så trött att jag sov tre timmar till. Gösta stannade till kvart i fyra igår så jag somnade nog inte förrän runt fem, heh. Listan med alla personer vi pratade med ligger här bredvid. "I'm gasy!". HAHAHA.

Jag har mitt fina U2 360 TOUR-linne på mig idag. Jag vet inte hur man gör gradtecken här men ni förstår nog att det ska vara ett efter nollan. Och så lyssnar jag på Uprising, men mina högtalare är lite konstiga (säg något som inte är det på den här datorn) så de ändrar volym hela tiden. Lite läskigt faktiskt. Ibland är det lagom och sedan blir det extremt hög volym. Och jag har kollat, de glappar inte!

I natt kommer mamma & pappa hem från Mallorca. De är säkert bruna och fina. Jag är snart lika vit som jag var innan, men det spelar inte så stor  roll. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men; det är ganska tråkigt att vara ensam hemma faktiskt.


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

you are gazy I didn't know that xD

2009-08-13 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback