You thought you'd found a friend

Hej hopp! Nu är jag äntligen hemma i Stockholm Syndrome, tänkte bara berätta det för alla. Haha, om ni undrar varför jag alltid skriver Stockholm Syndrome är det för att jag alltid tänker på Stockholm Syndrome när jag säger Stockholm! Jag kommer aldrig sluta tycka det är coolt att Muse har en låt med min hemstad i titeln, även om jag vet att Stockholm Syndrome inte direkt syftar på just staden.

Just nu sitter jag och laddar upp två klipp på YouTube! Beautiful Day och Where the Streets Have No Name. Så de kommer att läggas in här tillsammans med bilder från konserten så snart de har laddats upp. Så länge kan jag passa på att berätta vad jag har gjort idag än så länge!

Packat upp
Städat mitt rum
Dammsugit mitt rum
Städat min badrumshylla
Fixat det trådlösa nätverket
Planerat med Gösta och Flis att vi ska ses i kväll
OCH hypat lite över Muse

Nu ska jag leta upp en video jag ska visa för Flis när hon kommer hit runt halv sju. Hon kommer älska den! Alla Musefans har sett den, för att ge en liten ledtråd. Och den är perfekt eftersom det är Flis favoritlåt av Muse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback