HYSTERIA


Det är alltid såhär! De dagar som jag faktiskt inte skriver något, det är de dagarna som jag får mest besök. Mycket skumt det här... I alla fall, idag har jag varit mycket upptagen! Eller inte. Först var det bestämt att vi skulle in till stan och se på Cosmonova men sedan backade alla förutom Elin och jag ur så vi tänkte att vi tar det en annan dag istället. Så jag spenderade största delen av dagen med Joakim! Vi åkte till hans lägenhet och sjöng till Black Holes and Revelations i bilen. Sedan spelade vi lite piano i hans lägenhet och jag tog med mig några av hans noter hem som jag vill kopiera! Postcards From Far Away (Coldplay) och Bad Day (Daniel Powter). Vi konstaterade också för andra eller tredje gången att Coldpaly verkligen älskar ackordet C. Sedan har jag spelat Hysteria på RockBand ganska så många gånger också... troligtvis mer än trettio gånger, men det beror på hur man räknar. Jag har ju mest kört på practice och då kör jag ju bara de svåra delarna så klart. Mitt nyårslöfte ska vara att få 100% på Hysteria på expert! Mitt rekord är just nu 94%.


I'm endlessly caving in and turning inside out.


Kommentarer
Postat av: Elin

Fan att det inte blev ngt :(

men vi tar det en annan gång;)



P o k <3

2009-12-30 @ 23:31:59
Postat av: FLAYS

HYSTERIA MÅSTE JAG FÅ KÖRA! <3

2009-12-31 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback