Jag saknar dig, bror


Den här sidan ser lite ut som en lekplats eller något för alla färger men jag kände att den behövde piggas upp lite. Sedan tar det ju bara några sekunder att ändra till #000000 om jag nu skulle vilja det. Min dag har faktiskt varit bra. Matteprov vid åtta som gick riktigt bra, jag gick först som förra veckan men den här gången slarvade jag inte. Tomas, nu ska du väl bli nöjd! För jag är i alla fall det.

Jag har försökt att inte tänka så mycket på det här och hålla på och räkna dagar och så men nu kan jag inte sluta tänka på det längre. På lördag kväll kommer min storebror hem över jul som inte har varit hemma sen den tidiga morgonen samma dag som Coldplay spelade här! Alltså den tjugoandra augusti. Jag saknar honom så jag inte vet var jag ska ta vägen och det kommer kännas bra att äntligen ha honom här. Hela familjen. Jag älskar honom!

268 dagar kvar till vi lämnar Sverige för London och Muse!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

xD ja, sånt gör jag på min fritid - klistrar på lappar på bönburkar, haha. Tja, jag har inte heller så stor koll, men det verkar vara en kille som jobbar på ett skitstort företag som är lite skumt, och så börjar han tjalla på dem, men han är lite puckad eller nåt... kolla in trailern: http://www.youtube.com/watch?v=J9YqXNtQjqI

2009-12-15 @ 21:46:16
URL: http://boxfulofbliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback