Merry Christmas everyone


Hej alla glada! Det är jullov, och alla vet nog vad det innebär. Frihet, sömn och mörker. Okej, okej. Jag erkänner. Det där var bara ett försök till att få er att glömma bort att jag inte har skrivit här på evigheter. Och det beror faktiskt inte på att det är lov. Det beror på att Joakim är hemma och jag vill använda varje minut jag har till att vara med honom! De minuter han är hemma, vill säga.

Jag hoppas allas jul har varit underbar (även om den inte riktigt är slut än tycker jag). Jag kan berätta att min var rolig! Synd bara att pappa blev sjuk så han inte kunde följa med till mina kusiner. Men det är ju inte bara just den kvällen som spelar roll. Det stör jag mig lite på faktiskt! Att på julen ska alla vara så glaada och fina, men annars spelar det ingen roll. Alla de andra 364 dagarna.


Joakim och jag klädde julgranen i år, medan de andra jäste i soffan.


Lätt julens roligaste rim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback