The Informant




Totalt snökaos idag. Jag fick pulsa mig hem genom snö som var halvägs upp till knäna på en helt oplogad gångväg. Inga bussar gick! Jag tyckte synd om de stackarna som bor långt ifrån skolan. Och Otto som var så stolt över att han kunde cykla hem, och som blev så besviken när han kom ut och insåg att snön täckte halva cykelns höjd. Han fick leda den hela vägen hem. Sedan hann jag vara hemma en stund innan Basti fick köra mig till Mörby för jag skulle in till stan och äta middag samt se på The Informant med Mimmi och Gaby! Jag måste erkänna att i början av filmen höll jag nästan på att somna, inte bara på grund av att den var tråkig utan faktiskt för att jag redan var väldigt trött. Klockan var typ sju. Men sedan blev den bättre och jag skrattade många gånger! I morgon är det avslutning med dans, men jag räknar bara ner sekunderna till lördag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback