Are you hoping for a miracle?

Hej på er alla! Nu har jag suttit och varit totalt galen över NME Awards och Muse tillsammans med Emelie på msn! Först trodde vi inte ens att de skulle komma och nu har alla otroliga saker inträffat! Ett: Muse dök upp som hemliga gäster! Två: Vi hörde Matthew prata live i NME-radion och jag spelade in på min kamera! Tre: De vann tre awards!
   Best live act.
   HAARP vann best album art.
   Matthew Bellamy vann Sexiest Male! Där fick du Gösta!
   Vi har suttit och kollat på webkameror också där man kan se banden och artisterna komma in på röda mattan, själva rummet där priserna delas ut och där de tar vinnarfotona. Jag såg när Muse blev fotograferade, också live! HERREGUD. Jag har sparat alla bilder så klart, men kvalitén är inte den bästa. Men man ser att det är Muse som står där!
   Nu har en video blivit publicerad också, den spelades in samtidigt som jag satt här och var hyper över alltihopa! Det är inte sant.
   Jag kommer aldrig somna ikväll.




Kommentarer
Postat av: carro

HAHA jag såg med kunde inte somna så gick upp och kollade, dock fungerade inte ebuddy så kunde inte logga in >.< MATTHEW BELLAMY IS THE SEXIEST MALE!

2009-02-26 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback