I just want to let you know; my mind refuses to let you go...

Åh jag hatar det här... jag har fortfarande ingen biljett till Bloc Party. Alla jag frågar har inga eller har redan sålt sina biljetter, eller så ska de ju ha dem själva så klart. Det enda hoppet som är kvar är någon som tydligen säljer två biljetter på eniro men man kan bara "mejla annonsören", man får inte ens reda på mejladressen eller något telefonnummer. Personen svarar inte and it's driving me crazy! Det var två dagar sedan jag mejlade nu... Plus att jag ska till Spanien och jag vet inte vad jag ska göra! Jag kommer inte kunna gå in på min mejl varje dag där heller och när jag kommer hem igen kommer säkert alla biljetter vara helt slut. Och jag känner mig taskig om jag låter Malin ta hand om allt det här själv... :( Vad ska jag göra?
   Jag har inte skickat in min gymnasieansökan än och jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska packa till Spanien. Jag har inte ens någon iPodladdare nu heller eftersom den gamla inte passar till den nya iPoden! Jag kommer inte klara mig utan iPoden i tio dagar! Jag vet inte hur länge iPodens batteri räcker men inte räcker det väl tio dagar i alla fall?
   Och det nationella provet i svenska imorgon... jag vill inte ens nämna det.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Japp, den är så bra! :) Jag kan bara se den när jag är inne på ett inlägg, liksom. Typ som nu, när jag kommenterar.

Postat av: Hilda

okej för alltså det är ju på cirkus och där brukar det vara lätt att gå ner och ställa sig, min kompis gjorde det på markus i söndags och det var ingen som sa nåt^^

2009-02-05 @ 11:36:09
URL: http://notquite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback