I'll show you how God falls asleep on the job.

Det blev ett långt besök på IKEA idag... inte så mycket annat blev gjort. Jag som hade tänkt plugga... speciellt på franskaläxan till på måndag! Aah, vi ska kunna en hel text, uttal och stavning tror jag, och jag har läst en tredjedel av den texten en gång. Får väl ta itu med det på riktigt imorgon.
   I alla fall, jag, mamma & pappa spenderade våran dag på IKEA mellan halv tolv (vilket alltså betyder att jag gick upp halv elva!) och halv sex. Det blev en hel massa köpt, så jag hoppas på att mitt rum kan kännas lite mer klart nu. Även om det saknas en del saker fortfarande. Men jag vill faktiskt inte ha alla möbler och saker från IKEA, så jag tror det blir någon dag till att gå i små affärer i stan för att hitta lite roliga och annorlunda saker. Jag får väl se när jag har tid med det...
   Idag sa mamma föresten också att på hennes och pappas fest, som de ska ha om tre veckor, så tyckte hon att jag och några andra (hon uttryckte sig "ni barn") skulle göra något för de vuxna! Som ett uppträdande eller så. Så jag har funderat lite och tänkte kanske fråga min bror och Joakim Andersson (min pianolärare och mina bröders och även min kompis, han är 27 år) om vi skulle kunna sjunga och spela någon låt ihop! Jag hoppas det blir bra. :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Btw, din blogg är skiitsnygg!! Haha, det är allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback