It's not the walls, it's not the town.

Imorgon åker jag till Spanien. Jag ska bo hos Deborah som snart är 17 år och som tur är kan prata engelska. Men bara i kirslägen har jag lovat mig själv. Inte något fusk här inte! Jag SKA bli asbra på spanska för jag vill lära mig det flytande. Så det så.
   Vi blir borta i tio dagar, fram till natten till den 17 februari. Jag kommer missa min pappas 59-årsdag och Alla Hjärtans Dag, men det får jag väl ta igen när jag kommer hem. Just nu är jag hur nervös som helst och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Tänk om allt bara går fel och... herregud!
   Jag kommer sakna er alla! Förutom ni som är i Spanien med mig då. (: Jag älskar er, ha det bra i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Carro

ha det bäst i spanien sötnos :D kommer sakna dig med 10 dagar överlever jag... kanske ;)

Postat av: gösta bergman

saknar dig =) hoppas att du kommer hem snart!!

2009-02-06 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback