Silent alarming!

Jag är hemma och jag är död. Haha nej, inte riktigt. Det var bara jobbigt att stå längst fram helatiden och... mina fötter går knappt att stå på! Och mina kläder måste definitivt tvättas! Hela jag måste tvättas. Som vanligt stod jag inte allra längst fram utan på rad två/tre sådär, men det var super! Jag såg allt. Men det var som vanligt för trångt. Om jag skulle ha några brutna revben nu skulle jag inte direkt vara förvånad. Men ni som har varit på konserter vet vad jag pratar om, annars...  det är trångt som fan!
  
Nu ska jag stänga av datorn och hoppa i sängen! Gaah vad jag är trött. Min biljett försvann under konserten också... lite synd, inget att sätta upp i skåpet då. Men jag fick å andra sidan med mig en affisch hem! Två likadana föresten. OCH jag har nuddat Kele Okereke (sång)! Flera gånger. Och innan konserten såg Malin och jag honom, några meter ifrån oss... pratade med någon annan. OCH Matt Tong (trummor) när han kom ut ur turnébussen och skulle köra någonstans med sin väska. Plus att vi såg Kele en gång till då, på väg in i bussen. Eller i alla fall jag såg honom. BALLT VA?!
   Ha en bra natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG Teresia xD

2009-02-25 @ 14:40:13
Postat av: Anonym

jag hoppas du skrek och sjöng med från mig också! :D <3

2009-02-25 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback