There is something, I see in you. It might kill me, I want it to be true.

Fyfan vad denna vecka varit hemsk. Det enda som faktiskt är positivt och gör mig såå glad är att jag har hittat en ståbiljett till Bloc Party! En tjej som också bor i Stockholm frågade om jag ville köpa hennes biljett men då sa jag att jag redan har köpt en sittplats. Så när jag föreslog att vi kunde byta biljett så gick hon med på det! Vi ska träffas innan konserten och byta, jag har inte orkat ta mig in till stan för att träffa henne... nu när jag är/varit sjuk och allt. Det enda problemet kan ju vara att jag kanske... inte mår så bra så att jag kan stå. :( Fan. Då tänker jag bannemig sätta mig ner på golvet! Jag ska inte missa den här konserten nu!
   För er som undrar var jag varit så har jag varit sjuk. Ni hörde rätt; jag är sjuk! Det händer runt en eller två gånger om året så det är inte direkt något vanligt fenomen som man lätt vänjer sig vid... Om nu det är bra? Jag kom hem från Spanien natten till tisdag och fick då reda på att Tiger hade dött åtta samma morgon. Jag gick i skolan dagen efter men var redan då sjuk... jag kom hem och la mig i sängen. Har varit sjuk fram till nu... allt hemskt händer på samma gång.

Jag satt och lyssnade på lite låtar ur Twilight Soundtracket igår och upptäckte att jag... tycker
Decode med Paramore är bra! Jag brukar aldrig gilla band med kvinnliga sångerskor... men den här låten är bra. Den enda låten som jag gillar som också är med en kvinnlig sångerska är Bring Me to Life med Evanescence, fast den har jag lyssnat på sedan jag var runt tio år! Vem kunde ana att jag gillade sån musik då va? ^^
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har den dött =( utan att vara okänslig måste jag fråga var de inte en annan hamster som dog när du var borta? Hoppas att du blir frisk, vi måste planera något att göra i veckan! =)

2009-02-23 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback