All these things I hate revolve around me.

Nu har jag precis kommit hem från IKEA och hunnit äta en liten middag i min ensamhet... Nej då, de andra hade redan ätit så jag fick sitta själv. Joakim, Emelie & jag gick runt där, vi var vid Kungens kurva, i ungefär tre timmar tror jag. De hittade massor med fina grejer som de köpte, gardiner till två rum, tavlor, påsklakan + örngott och lite smått & gott till köket.
   Själv hittade jag en superfin fotölj som jag vill ha (men troligtvis inte kommer få, haha) och lite andra småsaker som också var väldigt fina. Bland annat lite förvaringslådor och en fin taklampa!



Fotöljen TIRUP från IKEA, dyr som attan... :(

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra... hade kanske tänk fråga mamma & pappa om de vill se på Kommissarie Lynley med mig, vi köpte ju en sån DVD i... måndags tror jag det var. Annars så ska jag väl lägga mig rätt tidigt och ladda för trasmattefabriken Gösta och jag ska hålla i imorgon! Eller hur Gösta? ;)


Kommentarer
Postat av: Gösta Bergman

Precis, kära vän och kollega!

2009-01-18 @ 20:32:06
Postat av: Sofia

det ser bättre ut nu :) men kan vara att jag använder mozilla

Postat av: Anonym

jag har 19 tum tror jag, hur många har duuuu (avundsjukt uttal) xD hhaha

2009-01-18 @ 21:11:34
URL: http://s-widegren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback