Ebba sexton år idag :)

Det blev inget inlägg igår men det kanske inte gjorde så mycket, hehe. Jag gjorde ändå inget sådär jättespeciellt eller roligt att läsa om. Och inte idag heller för den delen. Efter skolan, som för övrigt var... ganska så tråkig, kollade jag på One Tree Hill och sen lite andra program som går efter. Dock råkade jag nog somna lite framför tvn, hehe, fick inte så mycket sömn igår. Men ikväll ska jag i alla fall lägga mig tidigare! Jag hade tänkt sätta mig i saccosäcken snart och läsa Låt den rätte komma in samtidigt som jag lyssnar på lite musik. :) Kings Of Leon är det just nu.
   Imorgon är det fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra då heller... jag har tid hos tandregleraren halv tre i alla fall så det kanske blir en liten runda i stan innan, vem vet? Sen på kvällen skulle jag kanske på bio... vet inte om jag går eller inte. Vi får se. Annars så hörs vi imorgon, kram på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback