Ett halvår sen konfirmationen.

Mindre än två dagar kvar till skolan börjar men jag är glad i alla fall. Idag gick jag upp sent som vanligt men sedan åkte pappa och jag till Täby Centrum, i hans bil så klart, hihi. Där man kan lyssna på iPoden. Eller, innan det ringde Joakim från London, han och Emelie var i en skivaffär. Det fanns många skivor men det här är lite skumt, haha! Många av dem hade trasiga skivfodral! Inte så kul att köpa en skiva med sprucket fodral kanske... Han hittade i alla fall fyra stycken som jag vill ha. :) Tack Joakim!
   I alla fall, jag fortsätter. I Täby Centrum hyrde pappa och jag en film jag ska se ikväll om Kubakrisen, Tretton Dagar (
Thirteen Days) heter den. Sedan köpte vi en Midsomer Murders igen, men det var tydligen den sista! Sedan börjar de sälja Kommisarie Lynley istället... fast han är ju bra med. :D Sedan köpte jag Prospekt's March med Coldplay och ett pluskort för denna termin! Woho! :D Sitter och lyssnar på Prospekt's March nu, myycket bra. <3 228 dagar kvar nu! ;) <3 Jag hade tänkt köpa ett ställ till elgitarren med men de var tydligen slut just nu... ska kolla igen i helgen.



Tack Krosse för bilden! Klara och jag på nyår hemma hos Josse. :D (Man kan skymta Tom i bakgrunden med.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosarna <3 bra att bilden kom fram, min mail har vart kaos lite då och då x)

2009-01-06 @ 18:55:42
Postat av: gösta bergman

Pluskoooooort!!!!!!!!!! Nu kan vi ut och härja på nätterna Teresia xD xD xD

2009-01-06 @ 19:34:36
Postat av: Anonym

hej :)

Hoppas du haft en bra dag

Jag har en tävling jag vill tipsa om.

har jag redan tipsat och du är med så ber jag om ursäkt. Jag lottar ut en mysig mysdress.

hoppas du vill vara med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

Om du möjligtvis har hund kika gärna in denna också

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/sondags-tavling-for-vovve-agare.html

Ska du inte vara med så svara här

www.enlitentax.blogg.se så du inte svarar i tävlingsinläggen

Kram på dig

2009-01-06 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback