Every road is a ray of light.

Just nu sitter jag och kollar runt på muse.mu. Har precis röstat på NME Awards, så klart på Muse där de var nominerade. Matt är nominerad som "sexiest man", där fick du Gösta! Så snart jag kan ska jag gå in på varenda dator i skolan och rösta, haha.
   Jag känner att det var väldigt länge sedan jag sist handlade lite på shopen på muse.mu, så jag har funderat ut två saker som jag hade tänkt beställa hem snart. Dessa två är det jag tänker på, vad tycker ni?





Idag hade jag även mina nya hängslen på mig som jag fick av Isabel och Flisan i fredags! De är såå fina och jag blev så glad när jag fick dem! Plus det supercoola skärpet till också med pianotangenter på. :D Jag vet inte riktigt var de köpte dem så jag har inte hittat någon bild, men de är i alla fall rutiga i svart och gult och så är de Y-formade, on det är någon som förstår vad jag menar.
   Imorgon är det ingen franska så jag hinner komma hem till OTH, jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback