Första januari...

Jahapp, då var det ett nytt år då. Och vad har jag gjort första dagen på året? Haha, ni vill inte veta. Ett av mina nyårslöften är; att ta vara på min tid, och hur bra gick det? Jag gick upp tre idag, åt frukost i sängen till fyra och nu sitter jag här, klockan fem, och jag har inte gjort någonting nyttigt idag. Men saken är den, jag vet inte vad jag ska göra! Skolarbete... visst, men jag orkar inte det just nu! Kubakrisen kan ta sig, jag fixar den snart, nån gång.
   Vad ska jag mer göra?
   I och för sig har ju jag tänkt byta rum i snart ett år nu, haha, och det har aldrig blivit av. Men... pappa är inte hemma, han jobbar, och jag orkar aldrig ta tag i det. Nu har ju Basti precis flyttat ut med så det är massa tomma rum här nu. Och jag kollade klart på One Tree Hill säsongen igår. Eller, jag började i mitten eftersom jag redan hade sett avsnitten innan, så jag tror jag ska ta och kolla på dem en gång till.

Det känns som det har varit lite få bilder nu på senaste tiden men jag lägger in en bild när jag hittar en som passar... just nu vet jag inte riktigt vad för bild som skulle passa in bra här. Jag får väl kolla på Kristinas eller Göstas blogg och se om jag hittar några bilder från igår som jag kan lägga in här med, moahaha. ;)
 

Kommentarer
Postat av: gösta bergman

jag har inte lagt ut några än ;)

2009-01-02 @ 10:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback