I finally found what I was looking for.

Lite sen uppdatering kanske men idag har i alla fall varit en mycket bra dag! I alla fall om man jämför med igår. Jag somnade dock runt ett och var tvungen att gå upp tjugo i sju... och jag som trodde jag hade så bråttom på väg till bussen upptäckte sedan när jag väl var framme i skolan att klockan bara vart kvart i! (Vi börjar åtta). Och det bästa med hela dagen var att jag frågade Nina, min idrottslärare, om hon hade hittat några nycklar efter avslutningen, OCH DET HADE HON. Åh, vad jag är glad nu. Bara för det måste jag gå och köpa något riktigt onödigt för de där 130 kronorna jag annars hade spenderat på nycklar, haha!
   Dagens eftermiddag spenderades sedan med Flisan hemma hos mig, det var roligt! Vi spelade gitarr och sjöng (vi försökte hitta en låt Flisan kan spela på uppspelet i vår), vi lyssnade på musik, kollade på HAARP, OTH och gjorde lite annat skoj. :) Idag hittade jag också Låt den rätte komma in, boken alltså, i skolan så jag ska snart gå och läsa lite i den. Än så länge är jag bara på sida 50 eller så men den är bra! Hade tänkt läsa ut boken och sedan gå och kolla på bion. :D
   Ha det bra allesammans, stora kramar från Teresia!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hihi det var roligt hos dig idag! :)

Postat av: carro

boken är MYCKET bättre än filmen >.<

2009-01-11 @ 00:57:02
URL: http://caarrroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback