Little Miss MUSE.

Nu har jag precis satt upp min (inte så nya) Museaffisch! Haha, jag köpte den nästan ett år sedan men jag har glömt bort den och inte satt upp den... vet inte varför.  Nu pryder den i alla fall min vägg i mitt rum bredvid tavlan med en... öh, har glömt vad de heter. En sån där som Timon är i LejonKungen! Surikat!



Idag har jag också lyssnat massor på en låt jag gillar. Så fin. :D Jag hittade den igår på www.hmv.com, en skivaffär i London. Den heter Before You Were Young (lite som When You Were You med The Killers, haha!) och är skriven av ett band som heter Travis. :) Här kommer en liten länk om någon skulle vilja lyssna;

Before You Were Young - Travis

Jag satt precis och kollade på Little Miss T-shirts och funderar nu på att köpa en eller flera. :D De är såå söta, jag vill ge bort en till alla jag känner, haha. Vilken skulle passa in på mig, tycker ni? Little Miss Curious kanske, haha. (nyfiken).
   Nu tror jag jag ska gå upp och kolla på lite OTH igen och... sen kanske se någon film ikväll? Och jag måste lägga mig tidigt idag! Mamma och pappa klagar på att jag lägger mig sent... och frågar ut mig och allt. Jag får väl lägga mig tolv idag då "/


Kommentarer
Postat av: Carro

jag får väl övertala mig en i födelsedagspresent då - woho september xD jaaaaaaa provaprova tessi snääääll! :D

2009-01-04 @ 23:01:32
Postat av: Carro

och postern är btw superduperfinm neb det isste du ju redan :)

2009-01-04 @ 23:02:54
Postat av: gösta bergman

hej vilken fin affish vet inte hur det stavas xD

2009-01-05 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback