Pop corn och en flaska vatten.

Haha, jag är så konstig. Det finns ingenting roligt att göra just nu så jag gick ner i köket och gjorde mig en skål med popcorn. Så nu sitter jag och lyssnar på Supermassive Black Hole (kände mig sugen på det bara), knaprar på pop cornen och kollar runt på ointressanta saker på Internet. Just nu lite olika artiklar på www.tvplaneten.se.
   Snart ska jag väl lägga mig i sängen och läsa lite, i en bok eller serier... känner mig mest sugen på det sistnämnda. xD Kalla mig töntig om ni vill, det är helt ok. :D Imorgon är en kort dag och vi börjar sent, första lektionen är matte med vikarie-Alexander också, det blir nog slappt, haha. Kapitlet är så lätt så man får nog tid över till lite annat. ;)
   Vi ses imorgon, god natt på er!




Kommentarer
Postat av: gösta bergman

det låter gott!! xD

2009-01-13 @ 08:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback