Rörigt och försvunnen nyckel.

Idag har varit en... bra dag men också en skitdag! Fan för att jag inte kunde hitta mina nycklar imorse! Och sedan när man kommer hem och letar igenom hela huset (ja, nästan i alla fall) hittar jag dom inte heller! Jag måste ta med pengar imorgon för att köpa en ny... de kommer ju inte direkt komma fram under helgen eftersom jag inte kommer anstränga mig för att hitta dem eftersom jag redan har letat överallt och INTE kan minnas om jag la dem någon särskild stans. Och sedan måste jag köpa en ny nyckel till mitt idrottsskåp också... jag tror att det sammanlagt kommer bli HUNDRATRETTIO kronor!
   Damn.

Nä nu ska jag inte tjata mer på det. Dagen var annars bra! Jag hade ju inte så mycket böcker eller så på lektionerna men jag fick i alla fall hälsa på i Carros skåp. ^^ Och det var skoj att träffa alla igen och spela Alfapet med Gösta igen, haha! Han slog mig nästan, det var bara sex poäng eller så kvar. Gösta du börjar bli riktigt bra på Alfapet! :D
   Nu har jag precis (nån timme sedan) flyttat min dator till Joakims gamla rum (mitt rum nu) och ja, nu sitter jag här. xD Jag ska prova flytta min matta och lite grejer hit sen men egentligen kan jag inte börja göra någonting här inne förrän Basti har tömt sitt gamla rum. Alla grejer som är här inne måste ju ta vägen någonstans.. ja som ni förstår så är det väldigt rörigt här nu! Där nere i källaren ska vi byta heltäckningsmatta också så där är det helt tomt.. och fyfan vad fult golvet var under mattan. xD PLUS att det går en himla internetsladd genom hela huset eftersom pappa inte har hunnit dra en sladd genom huset än som ska gå upp hit till mig.
   Haha, nu orkar ni inte läsa mer! Vi hörs imorrn, kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet jag börjar komma ikapp dig på alfapet xD

2009-01-08 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback