Sawdust.

Fredag idag och jag har bland annat varit hos tandregleraren. Han sa att allt var klart förutom mitt bett... måste använda såna där gummisnoddar ännu mer än jag har gjort de senaste fyra månaderna nu. Han tycker hela dagen! Men jag tror inte jag kommer ha dem i skolan, haha! Fast jag har dem på nu. För er som undrar går de från ena hörntanden ner till en kindtand och likadant på andra sidan. Det ska typ... ta bort mitt överbett. Han gav mig en ny tid 11 mars och då hoppas jag verkligen den försvinner för gott! :) Snart två år nu ju... ingen annan jag känner som har haft tandställning har haft den så länge! Förutom Gösta då, men han kanske är ett litet undantag xD Han skippade ju lite tider till och med, haha!
   I alla fall... efter tandläkaren gick jag i alla fall och köpte Sawdust med The Killers, bara 79 kronor! Så nu sitter jag och lyssnar på den. OCH idag har jag lyssnat massor på Somebody Told Me från Hot Fuss, den låter helt annorlunda på CD-versionen och det låter sååå bra!




Kommentarer
Postat av: gösta bergman

Jag FUSKAR!!! xD xD xD

2009-01-16 @ 19:50:04
Postat av: Sofia

du glömde säga att du träffade mig och ebba ! det står i min blogg!

Postat av: Mimmi

Hej, igen xD

Jag skulle bara säga en sak. Jag kollade på Sawdust när jag var i Täby C, för den hade fått ganska bra kritik, till skillnad från några andra Killers-skivor, whatever whatever. Men jag (pappa) köpte den inte, för pappa sa att jag bara fick tre skivor, så jag valde only by the night, folie a deux (fall out boy) och... en till... jag kommer inte ihåg xD jag kanske bara fick två... äh, spelar roll. hihi.

2009-01-20 @ 17:30:16
URL: http://loban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback