When it comes it will feel like a kiss.

Ikväll bär det av till Mimmi och det ska bli hemskt skoj! Mimmi är ensam hemma hos sin mamma så det kommer bara bli vi två, hon och jag. Jag ska inte åka riktigt än men jag har lovat att komma mellan sex och sju i alla fall, så då måste jag gå lite innan sex har jag kollat upp på sl.se. Men sl är ju inte alltid att lita på, haha! Men det går nog bra i alla fall får jag hoppas.
   Idag har jag bara arbetat på det sista med mitt arbete om Kubakrisen, jag har tränat på redovisningen och skrivit ut texten som jag ska hålla i. Power Point-presentationen är klar och jag börjar bli nervös nu! Jag vet inte om jag kommer ha på måndag eller tisdag... det beror på hur snabba de andra är. Men jag ser ändå fram emot det, det kommer bli kul att få berätta för alla! Hoppas resten av klassen tycker likadant... På måndag kommer alla vara tillbaka från Åre igen.
   På fredag åker jag till Allicante och sedan till San Juan.
   Jag är nervös.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej! Designen är jättesnygg, men jag tror att det kanske blir ännu snyggare om du inte har texten, utan bara pianot. Ojoj, nu kommer du snart, så jag måste snabbt duscha! Ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback