Everything about you is so easy to love

Hej! Idag har jag haft fullt upp med att packa min väska! Jag hade tänkt gå upp vid elva också men... fösrt vaknade jag vid sju som vanligt och tänkte att jag kan somna om utan att sätta på en väckarklocka. Sedan nästa gång jag vaknade var hon 12.23! Sedan kom jag inte upp förrän ett i alla fall.

Nu är väskan nästan färdigpackad och allt. Även om varken mamma eller pappa vill att jag ska ta med systemkameran så ska jag det. Varför ha den om jag aldrig ska ta med den någonstans, liksom? Men jag måste ta den löst som handbagage. Min väska väger femton kilo förresten! Kommer bli tungt att rulla på... Men jag minns när vi åkte till Spanien med skolan, Astrid hade en väska som vägde TRETTIO kilo. My God.

Det här blir troligtvis det näst sista inlägg jag skriver innan jag åker. Lite sorgligt. Jag får skriva et avskedsinlägg runt midnatt, innan jag går och lägger mig. Inga bilder idag, men kameran är redan nedstoppad. Jag kommer sakna twitter när jag är borta! Musewire och coldplay är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback