I am young but I know that I'm aroused

Jag vet, jag använde den där meningen igår också men det är för att den passar så himla bra. I alla fall, jag sa ju igår att jag skulle skriva lite om Muse. Nu kommer jag visserligen inte ihåg allt men aja. Igår när jag kollade lite på So You Think You Can Dance samtidigt som jag läste lite var det uttagning till de som ska vara med och tävla om folkets röster. Och när en kille hade gått vidare började han gråta och sa massa saker som "det här är min dröm och nu är det sant!" och jag började fan gråta själv.

Jag tänker bara på Muse, Muse, Muse. Haha, jag vet att det kanske låter fånigt men min dröm just nu är att få se dem live igen. Att få stå längst fram och vara endast några meter bort. Att få höra dem igen. Och... jag vet inte, det får mig att gråta när jag tänker på att det kommer hända. Jag kommer stå där, det är planerat. Jag ska leta efter dem efter konserten, men att hitta dem är inte något jag förväntar mig. Och jag kommer nog inte vara den enda som letar heller. Men OM jag så bara ser dem, hör dem prata, kommer jag dö lycklig. Fast bara att se dem på scenen kommer nog räcka för att dö lycklig.

ÅÅÅH, säg att detta inte bara är en ungdomsförälskelse. Just nu känns det som att jag kommer älska dem förevigt. Jag kollade på HAARP igår och... det blev så mycket känslor att jag fick ont i magen och knappt kunde andas! Jag älskar dem för mycket för mitt eget bästa! Jag ska se dem. Jag ska se DEMMMM. MUSE.

You make me sick because I adore you so.

Jag börjar tidigt med att skriva om dem. Det är ju trots allt lång tid kvar. Men ni var nog inte så förvånade, va?




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vet, de är skitbra! Jag har kommit på att de är ett av de få band där jag orkar lyssna på hela skivan :D Synd bara att de är som förband till Coldplay och att de spelar på Hultsfred... Alltså, jag menar inte att det är dåligt, men då kan jag ju inte se dem XD Du fattar nog hur jag menar.



Haha, vad kul. Jag är i Orbetello, det ligger några mil norr om Rom. :D

Postat av: Mimmi

Förlåt om jag "postar" den här kommentaren två gånger, den krånglade lite.



Jag vet, de är skitbra! Jag har kommit på att de är ett av de få band där jag orkar lyssna på hela skivan :D Synd bara att de är som förband till Coldplay och att de spelar på Hultsfred... Alltså, jag menar inte att det är dåligt, men då kan jag ju inte se dem XD Du fattar nog hur jag menar.



Haha, vad kul. Jag är i Orbetello, det ligger några mil norr om Rom. :D

2009-07-03 @ 10:00:18
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Okej, det blev två gånger. Strunta i den ena xD

2009-07-03 @ 10:00:59
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Emelie

VI kommer att leta efter dem, fasen aså jag kommer vara så hysteriskt desperat så jag kommer böla ihjäl (mer än innan/under/efter konserten) om vi inte försöker leta efter dem...!

muse is gods

muse is perfect

muse is everything

I can't get enough!



puh, nu känner jag också för att skriva ett inlägg om dem, höhö!

2009-07-07 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback