Now in the morning I sleep alone

Idag känner jag mig taggad att skriva på bloggen faktiskt! Kanske beror på att jag gjorde om den lite. Känns skönt med förnyelse. I alla fall, nog pratat om det. Coldplay. Haha ja, Coldplay! Ida på last.fm sa att en av hennes kompisar skulle köa till konserten från tisdagen! Konserten är på lördagen. Och Malin och jag ska köa från torsdagen. Plötsligt känns det lite, haha! Men nej, det är sjukt mycket. Och det kommer bli så jävla kul. Både att köa och att se dem, så klart. Och ja, det innebär att jag måste skolka på fredagen. Jag vet inte hur det ska gå till än men det ska ske. Jag sviker dig inte Malin!

Jag kanske inte pratar så mycket om Coldplay som Muse (eller det kanske jag gör...) men jag älskar dem. Också. Jag vet inte alls lika mycket om dem som jag gör med Muse men jag älskar dem! Jag kan nästan alla texter och får gåshud varje gång Chris sjunger. Jag grät i Globen 170908. Och jag kommer storböla nu. Jag älskar er.



Bild lånad från
Coldplay, lite redigerad av mig dock.


Kommentarer
Postat av: Ida

hah du nämnde mig! x) (nu känner jag mig som läskig stalker #1)



jag grät också på konserten, jag satt och kollade på en konsert med dem som sändes på MTV och grät som en unge för bara någon dag sen, tragiskt X)



Förresten, Tove, hon som ska köa så länge är lite överdriven, det komemr typ inte vara folk som köar så länge x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback