Off to Malta tomorrow!

Hej hopp! Detta blir mitt sista inlägg innan jag åker och jag har inget speciellt att säga. I morgon tjugo i tre går vårt flygplan från Landvetter flygplats utanför Göteborg. Runt nio är jag framme på Malta. Vi ska mellanlanda i Frankfurt först. Det kommer bli kul! Och läskigt. Och nervöst. Och massa andra negativa saker. OCH positiva. De här personerna vet inget om mig, jag kan vara... mig själv. Utan att alla andra redan vet allt om mig.

Jag kommer hem natten till den 24 juli. Göstas sextonde födelsedag! Grattis i förskott! HA DET SUPER ALLIHOPA. Jag älskar er! Sakna mig inte för mycket nu va? ;)

Och Muse: SLÄPP EN SINGEL SNART!


Kommentarer
Postat av: gösta bergman

Tack så mycket!!!! hoppas att du hade trevligt i malta!! =) =) =)

2009-07-18 @ 13:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback