Teach us to cheat and to lie, cover up

Det var lite läskigt att trycka på spara-knappen där för just nu ser designen ganska så rough ut! Den är inte alls klar känns det som. Men jag vill att den ska vara lite ljusare nu, så som många andra bloggar har. Men det ser altid så fult ut när jag gör det på min! Vet inte varför. Och just nu orkar jag inte bry mig mer om det. Det är ju trots allt bara en blogg och texten är ju det vikigaste! Även om man kanske känner sig lite mer sugen att skriva om man har en riktigt snygg blogg...

Nä, nu måste jag sluta tänka på Citizen Erased och börja laga middagen snart. Jag är lite piggare nu eftersom jag la mig och lyssnade på musik i två timmar förut. Det var extremt skönt! Jag älskar musik och jag älskar att slappa. HOHO. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback