The morning is for sleeping

... jag önskar bara mina föräldrar visste det! Ni vill inte veta hur lite jag sov i natt. Jag kommer tyvärr berätta det i alla fall dock. Tre timmar. TRE TIMMAR. Jag somnade runt halx sex och blev väckt av mamma vid åtta för att vi skulle åka till Varberg och justera mina glasögon + att Basti och pappa skulla köpa lite saker samtidigt. Okej, det är int ens tre timmar utan två och en halv. Hann knappt sova innan jag skulle upp.

Nu är jag hemma igen i alla fall och funderar på att lägga mig och sova/lyssna på musik i en eller två timmar innan lunchen. 1. Jag har absolut inget att göra. 2. Jag är extremt trött. Jag har inte varit uppe såhär tidigt på länge... Om man inte räknar med i fredags när jag åkte till Ullared, för då gick jag ju och la mig vid tolv med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback