It's you when I look in the mirror - Malta part 1

Hej! Nu är jag officiellt tillbaka, kan man nog säga. Nu har Ingela och Markus och Basti, Jocke och Marcus åkt så nu är det bara mamma, pappa, Joakim, Emelie och jag här. Vilket innebär lite mer ledig tid! I morgon kommer dock Joakims gudmor med man men i alla fall. De stannar bara över dagen som tur är. För er som inte visste har jag faktiskt en gudmor från Holland! Inte så coolt, kanske.

I alla fall! Nu hade jag tänkt lägga in lite bilder från Maltaresan! Jag orkar inte redigera bilderna så ni får se dem som original. Sedan kanske jag redigerar vissa av bilderna och lägger in dem i senare inlägg förstås. Nu känns det som jag berättar allt för er! Det är lite som att jag pratar med mig själv nu... Här kommer bilder i kronologisk ordning, enjoy:










Okej, bilderna ovanför är från första dagen då vi åkte till Sicilien. Vi kom fram till hotellet runt midnatt på fredagen och vid två på natten nästa dag skulle jag upp igen för vi skulle ta nattbåten till Sicilien (den tog ungefär fyra timmar). Mitt första intryck av den här resan blev ju verkligen bra...















Sådär, det var väl ungefär hälften eller en tredjedel av de bilder jag ville lägga ut. Det får bli en part two lite senare annars blir det aaalldeles för många bilder på en gång, right? Resten av bilderna kommer nog senare idag eller i morgon, vi får se. Sedan måste jag lägga in lite bilder från veckan också, jag har många många bra!

Jag har saknat bloggen.


Kommentarer
Postat av: anna

språkresa med sts va? :P gud vad härligt det ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback