What if you should decide that you don't want me there in your life?

Innan jag börjar skriva måste jag bara uppmärksamma en grej. Det är helt fantastiskt att jag inte är tröttare än vad jag är idag! Jag kanske har blivit någon slags mutant (HAHA) som inte behöver sova längre. Jag kan sova i en timme och sedan efter att ha varit vaken i en timme är det precis som om jag sov hela natten.

I alla fall, i morgon har jag ingenting att göra, ovanligt va? Så då hade jag tänkt att ta lite bilder på lite nya kläder jag köpte i fredags på Ullared! Eller ja, på de som var mina favoriter, så att säga. Och tyck inte jag är bortskämd nu för jag måste betala för allt själv och det kostade inte så lite. Runt 3,200 kronor tror jag det var... ja, jag skäms. Men då räknar jag med DVD-boxar, Twilightfilmen och Kentboxen också. Så allt spenderades inte på kläder inte.

Så i morgon kommer det lite modebilder, haha! Min blogg är inte direkt någon modeblogg men lite intresserad av kläder är jag ju faktiskt. Även om intresset för musik är större. Ikväll ska vi se på Komissarie Montalbano här, vad ska ni göra? (Jag vet att ingen kommer svara).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback