Whatever they say your soul's unbreakable

Hallå igen, nu är jag äntligen lite ledig. Mamma fullkomligt tvingar Basti och mig att jobba här nere, men hon lockar ju med pengar och... jag säger aldrig nej till pengar. Basti håller fortfarande på och målar och jag har städat hela huset. Eller ja, jag har städat toaletterna, dammat, tvättat speglar, dammsugit och svabbat golvet.

Sedan har jag suttit och läst igenom massor med papper om språkresan om saker man måste tänka på. Ute i sista sekund, som vanligt. Jag läste precis att man måste ha adapter för att kunna använda kontakter och jag har ingen adapter! Jag måste åka upp till "stan" och kolla om jag hittar en idag, annars får vi väl åka till Varberg i morgon eller någonting. Haha, nu ringde jag precis pappa och frågade och han sa att man kunde hyra på hotellet. Hoppas han har rätt... Sedan måste man ha kläder på axlarna och inte för korta byxor i skolan.




Nu måste jag belöna mig själv med någonting att äta och sedan ska jag bara slappa lite i soffan, aah. Om bara en och en halv timme måste jag börja med middagen igen. Aldrig får man en ledig stund! Kanske borde börja med att gå upp lite tidigare... fast nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback