As my tears hit the floor he still said no

Okej jag erkänner, jag har seriöst inte orkat skriva något på flera dagar. Det är bara det att man inte får någon inspiration att skriva om något när det inte händer något på dagarna! Man går ner till stranden och solar eller försöker tjäna ihop lite pengar. Och idag har det varit molnigt så det enda jag har gjort har varit att stryka lite kläder och se på Wimbledon. Och alla andra normala saker man gör som att äta och sånt. Jag går som vanligt inte och lägger mig så jag gick upp runt ett idag igen.

På fredag åker jag till Malta i alla fall. Då händer det minsann saker! Jag hoppas det blir kul, har faktiskt sett fram emot det väldigt lång tid. Och varit väldigt nervös över det.




Jag tycker den sista bilden blev så cool! Den är från vårt kök, det är massa såna där djur överallt här. Trevligt. Det häftigaste är att man nästan ser spegelbilden, hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback